? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, March 28, 2008

MT UMNO Tolak Tangguh Perhimpunan Agung

Mengikut taksiran saya, kegagalan Pak Lah untuk mempengaruhi ahli - ahli MT UMNO agar menangguhkan perhimpunan Disember ini adalah antara manifestasi ketidakyakinan ahli - ahli dan pimpinan UMNO yang lain terhadap kepimpinan beliau lagi.
Seingat saya, jarang sekali berlaku wujud menteri atau timbalan menteri yang dilantik selepas pilihanraya meletakkan jawatan atau menyatakan keenganan mereka untuk dilantik. Ini adalah sesuatu yang luar biasa telah berlaku dalam UMNO dan Barisan Nasional (BN) terutamanya sejak Pak Lah mengambil teraju sebagai presiden parti. Barangkali, ini juga antara 'signal' semakin hilangnya keyakinan terhadap beliau untuk terus memimpin parti dan kerajaan.
Apa - apapun, kita harapkan akan ada satu perubahan besar pada perhimpunan Disember nanti. Barangkali, Anwar Ibrahim akan kembali ke pangkuan UMNO sebagai Presiden! Siapa tahu? Tiada yang mustahil dalam politik! Wassalam

0 comments: