? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, January 15, 2009

Yahudi Mengungguli Dunia

Sudah tercanang sejak berdekad lalu orang Yahudi mengungguli dunia dalam pelbagai bidang berbanding umat Islam. Sedangkan Allah S.W.T mengiktiraf umat Islam sebagai umat terbaik sebagaimana yang termaktub dalam Al-Qur'an. Justeru, saya mengalu-alu sebarang komen dan maklum balas daripada anda semua bagi menyuburkan lagi diskusi ilmu sesama kita. (Sila klik pada post a comment). Wassalam

6 comments:

Anonymous said...

Salam,
Mereka byk buat kajian tentang pelbagai perkara. Sebab itulah mereka berjaya.

Anonymous said...

Udah rezeki mereka kt dunia... nak buek camno?

Anonymous said...

mereka merupakankaum yang paling banyak didatangkan Nabi dan Rasul. Maka dengan itu, ilmu yang mereka miliki, berasal dari wahyu, sudah tentu lebih tinggi dari ilmu-ilmu biasa.

dengan ilmu yang diterima, mereka menggunakan untuk kemajuan bangsa sendiri. Dengan kecerdikan yang dimiliki, mereka menggunakan tipu daya untuk kepentingan diri.
bagaimana pun, kerana sikap angkuh mereka dan kerapnya mereka berpaling tadah dan membunuh nabi2 serta pemimpin yang dikirimkan kepada mereka, maka keunggulan mereka tidak akan sampai ke mana.

Tipu daya Allah s.w.t lebih hebat dan hanya menunggu masa kejatuhan mereka.

Anonymous said...

Turut bersetuju. Tipu daya mereka cukup hebat. Biar apapun,meraka takkan terdaya melawan kehebatan perancangan Allah S.W.T. Kelak mereka akan kecundang!

Anonymous said...

pernahkah kita mendengar bahawa orang yang berdagang biasanya bekerja keras untuk maju dan kaya...? begitulah diibaratkan kepada golongan yahudi...mereka tiada negara dan berdagang ke seluruh dunia...maka disitulah bermula kesungguhan mereka untuk maju termasuk kesungguhan merampas negara orang lain..

Anonymous said...

Mmg benar orang Yahudi terkenal dengan kegigihan dan kedegilan mereka. They don't care about other people! Bagi mereka, matlamat akan menghalalkan cara. Dan, mereka masih beranggapan umat merekalah umat yang terbaik, bukannya umat Muhammad S.A.W