? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Saturday, October 18, 2008

Tahniah Dato' Ong Tee Kiat

Penulis mengucapkan tahniah atas kemenangan Dato' Ong Tee Kiat sebagai Presiden MCA yang baru. Semoga dengan kemenangan ini, diharapkan akan membawa perubahan yang lebih positif bukan sahaja kepada MCA, malah juga kepada BN secara keseluruhannya.
Kepada yang kecundang pada pemilihan kali ini, bukan bererti perjuangan anda semua sudah berada di penghujungnya. Bahkan, perjuangan mesti terus dipergiatkan. Sokongan yang tak berbelah bagi serta kerjasama yang padu mesti diberikan kepada mereka yang menang agar kesinambungan politik dan perjuangan MCA akan terus utuh dan terus relevan dengan tuntutan massa.
Kepada yang menang, jangan pula mengambil sikap untuk menyisih mereka yang kecundang. Bahkan, tautan kerjasama mesti terus diperkukuhkan agar membawa manafaat bersama.
Moga - moga, perubahan puncuk pimpinan MCA ini akan mengukuhkan lagi posisi BN dalam persada politik tanahair. Wassalam...

0 comments: